söndag 22 juli 2012

GW2 mm

Nu är det väl ingen som läser här längre? bra. Till saken. Jag har nu på sistone provspelat betan till guildwars 2. Det verkar hittils lovande även om jag suttit på en allt för vek dator, så trots sämsta grafikinställningarna så har det laggat som tusan. Men vad göra när man är på semester. Tror dock att det kan få bli ett köp, tror att jag vill testa detta spelets gränser, och det kommer kanske tid till detta. I övrigt har jag spelat lite mer starwars sen sist, men även det blev satt på is när Diablo 3 dök upp. Dock har jag hemskt nog inte heller spelat det spelet till slutet. ens på normal. Jag är en dålig spelare. Livet tar upp alldeles för mycket tid. Appropå livet, har ett jobb. Det tar både tid och ork. Har semester nu. Härligt. Har börjat läsa igen, har läst en del steampunk/fantasy samt en hel del fakta. Senaste har varit The Parasol Protectorate och den svenska boken Stenåldersmordet, arkeologi och ond bråd död. Bra både ock, men på Helt olika spelplaner.

Inga kommentarer: