onsdag 2 december 2009

Ett år senare

Idag har lilla A fyllt ett år. Detta ska vi fira på söndag.
Jag har alldeles för mycket att göra i skolan/på praktiken för att ens orka tänka tanken på ett firande idag. Dessutom behöver jag lördagen till att baka och städa och plocka och så vidare.

Men idag var sista dagen på praktiken för den här perioden, nu börjar istället lite exminationer och därefter blir det en något lättare kurs över julen. Så förhoppningsvis får jag lite mer ork och energi snart. Tänk, snart får jag uppleva dagsljus igen! Imorgon kan jag ta en promenad i dagsljus! Bara det borde ladda upp batterierna litegrann.

Åter till lilla A. Tänk att det har gått ett helt år nu! Ett helt år!
Och så har lilla A:s femte tand tittat fram bara häromdagen.

Men jag kan fortfarande inte smälta att det har gått ett helt år. På något sätt så har det gått så väldigt fort samtidigt som det känns som att vi alltid har haft lilla A hos oss.

1 kommentar:

Chanto sa...

hehe.. vi då.. Alva bli 2 år om en vecka!! och Hugo ett om ca 2 månader!!! Tiden går fort!!! BTW GRATTIS A!!!