torsdag 10 juni 2010

Man tager vad man haver.


Nu är det sommar (?) och därmed bröllopstider. Ingen kan väl ha missat sommarens stora kungliga händelse. Men det är fler som gifter sig!


Först ut är kompisar till J som knyter hymnens band i mitten av juli, sedan är det mina vänners tur i slutet av juli. Sedan, i mitten av Augusti så blir det tre år sedan jag och J gifte oss i stadshuset i min hemstad.


Har dock en liten känsla av att sommarens bröllop kommer att te sig något mer traditionella än vad vi lyckades ådstakomma. Jag hoppas dock att det blir minst lika trevligt som vårt bröllop blev.


Det ska bli väldigt spännande att se vilka val de berörda har
gjort, inte bara i fråga om partner utan kanske framförallt i fråga om Tårtan.
Gissningsvis blir det en aning mer traditionellt än alstret här till höger som fick stå till tjänst på vår dag. Tyvärr var den inte speciellt god, den var en aning kompakt och med smörkräm som lager, något jag egentligen inte är så förtjust i, men visst var den snygg!

4 kommentarer:

Sara sa...

Är det redan 3 år sen? Är du säker? Eller ja, det gissar jag ju att du är ;)

Korpen sa...

hyfsat säker kan man väl säga. :-P

Julia sa...

FANTASTISK tårta.

Korpen sa...

Tack så mycket!