söndag 23 oktober 2011

Flytt till Pandaria.

Inte är jag någon flitig bloggare (är jag ens en bloggare så glest som inläggen publiceras?). Men Nu kanske det blir saker att skriva om!

1: Flytt på gång igen. Eller VI har köpt en lägenhet!
2: Ny expasion till WoW annonserad, Mists of Pandaria. Tror inte att det kommer ut före flytten dock.

Angående nr 1, finns inte så mycket att säga än. Det blir en lägenhet på 98,9 m2. Det är ca ett år kvar till inflyttning (och betalning av jäääättemycket pengar). Totalt blir det min fjärde flytt sedan jag flyttade hemifrån. Men förhoppningsvis blir det inte så många flyttar efter denna "slutgiltiga".

Angående nr 2 så verkar det vara en expansion Heeeelt i min smak! Vem vet, jag kanske till och med börjar spela igen när den släpps. Pandor, gröna områden, aningen asiatiska inslag. Kan knappt bärga mig! Förmodligen hinner vi flytta och installera oss i nya lägenheten innan expansionen släpps. Blizzard har ju haft för vana att annonsera titlar och nyheter i god tid innan spelet ens är i närheten av släpp (hello diablo 3, jag pekar på dig). I väntan på Wrath of the Lich King så hann A både bli till och födas... men något sådant ska vi inte hitta på den här gången (även om det var ett perfekt nybliven-mamma-sysselsättning, sitta i datorstolen med bebis på magen och raida, endast med mat-och-byta-blöjor-pauser). =D

Jag tror redan nu att 2012 kommer att bli ett fantastiskt år (förutsatt att inte världen går under ;)

Inga kommentarer: