fredag 23 oktober 2009

Party party?

Det är fredag kväll, klockan är halv tio och vad gör jag? Jo jag borstar tänderna och tänker krypa till kojs. Så spännande liv jag har.

Jag hoppas verkligen att jag inte fortsätter att vara så här trött när jag börjar jobba på riktigt! Det är liksom lite... hrm... mesigt att gå och lägga sig innan kvällsnyheterna visats. Men är man trött så är man, och det är lika bra att vara utvilad inför helgens bravader.

Men lite duktig har jag varit idag, jag har faktiskt skrivit en hel sida på den skriftliga rapporten som ska skrivas på fritiden under den här kursen. Det är tungt med 35 timmars arbetsvecka plus skriftlig uppgift. Speciellt när man bara varit hemma och gosat med A det senaste året. Men det kommer att gå det med, till slut i alla fall.

Inga kommentarer: