onsdag 21 oktober 2009

long time, no see

Jag sa i och för sig inte vilken måndag jag skulle återkomma... men visst är det kanske lite för sent med över en månad senare?

Hursomhellst så har jag varit väldigt upptagen på sistone, först var det flytt och sådant som hör till och så har jag nu återupptagit mina studier.

De senaste veckorna har jag:
vaknat 05:30
gått hemifrån kl 06:35
befunnit mig ombytt och klar på röntgen kl 07:30
jobbat aktivt till kl 16:00
bytt om och hunnit med bussen kl 16:20
varit hemma 16:45
nattat A kl 20:30
nattat mig själv kl 21:30...

rinse and repeat.

Så den korta tid jag är hemma och har tid att gosa med A så är det det jag allra helst gör, om jag sedan får någon liten stund över så får annat betas av. Bloggen kommer inte speciellt högt upp på prioriteringslistan om vi säger så.

Men jag känner i alla fall att jag lär mig något vettigt på dagarna, och jag har faktiskt väldigt roligt! Men jag saknar lilla A!

Nu är det inte länge till A blir ett helt år gammal. Kanske borde fundera på att ha kalas.. Vad ger man till en liten ettåring?

2 kommentarer:

medrin sa...

Tja! Mkt trvligt att se ett inlägg från dig igen!

Sugen på att se ert nya ställe, jag har också hört ryktesvägen att ni ska få nya grannar (ok, B berättade det för mig), ska bli spännande att komma och hälsa på någon gång. Har någon lös plan på att komma ner eventuellt någon gång i framtiden.. kanske till A:s födelsedag?

Angående vad en ettåring vill ha... så vitt jag förstått så är de mest intresserad av omslagspappret i den åldern.

Johan sa...

A:s födelsedag är nog grymt bra tid. B och T tror jag uppskattar det också, de får lägenheten 1 December.