lördag 2 januari 2010

2010 a prewiev

Det jag tycker är intressantast att fundera över kring det kommande året är familjer. Eller kanske personliga relationer. Därför kommer jag ej att beröra varken riksdagsval eller kronprinsessor i detta inlägg.

Det jag vet kommer att hända under kommande år är:
Ett Giftemål (B & T, någon gång i sommar)
Ett 30-års-firande (J, någon gång i höst kanske)
Lillebror 2 blir myndig i juni (till mammas stora fasa)
Ett antal födelsedagar av icke jämn karaktär (jag blir 27, räknas jag som vuxen nu?, lillebror 1 blir 23, pappa blir 52, mamma blir 48, Lilla A blir 2!, J blir som sagt 30, mina vänner blir 27 och 28 i stort sett allihop under det kommande året )
Säkert kommer det att tillkomma saker och händelser under årets gång. Jag hoppas personligen på lekkamrater (obs, ej syskon) till lilla A. Men det är ju inte direkt något jag kan varken påverka eller beställa.
Lilla A kommer att börja dagis någon gång i sommar/höst.

Jag har säkert glömt något, men det gör inget för det är sent och jag kan ju lägga till i efterhand om det var något viktigt.

2 kommentarer:

Chanto sa...

nej, inte samma smak kanske.. men nu vet man iaf om vad hon kommer att ha för kläder på sig sen.. hehe..

Chanto sa...

om vi flytta så lär vi nog tapetsera om själva.. vi ska få nya tapeter av bostaden år 12 och jag lär nog inte flytta ut innan... jag hade målat även om det hade kostat mer o måla.. vi målade ju då vi bodde på umedalen.. behövde inte göra nåt åt det då vi flyttade.. vi behöver bara göra det om de som flytta in efter inte vill ha det så..