torsdag 30 april 2009

kan man ha böcker på sig?

Vad är det för fel på mig??

Jag går på stan och letar skor och kläder till mig själv. Vad kommer jag hem med? Jo nu ska ni få höra. Tre Böcker!

Nation (T. Pratchett)
A Game of Thrones (GRR. Martin)
och Rocky 10 år (M. Kellerman) (ok, denna var det faktiskt J som köpte)

Men hur fasen gick det till???

Vad jag Borde ha kommit hem med är följande:
Minst ett par Jeans (även om det är väldigt roligt att komma i J-s jeans just nu)
ett par nya joggingskor (mina favoriter börjar bli lite väl slitna nu)
ett par skor som fungerar till klänning (behövs alltid)
två tröjor, en kortärmad och en långärmad
en vår/sommarjacka
en ny mascara (pinsamt länge sen jag köpte min, vågar knappt använda den längre, tror den börjar bli farlig nu)
solglasögon
nya glasögon

det är liksom saker jag Behöver! jag är mitt emellan storlekar just nu (jag skyller på min bebis) så jag Behöver verkligen nya kläder, det är inte så att jag direkt slösar med kläder till mig själv.

Vad är det för fel på mig?

1 kommentar:

chanto sa...

haha. Du skulle nog behöva vara mer som mig. =P
Då hade du nog hittat allt som du behövde och lite till.