måndag 2 mars 2009

Korpen Flyger!

Och här föds ännu en blogg, detta nätbaserade fenomen som sprider sig likt ett exhibisionistiskt virus bland folk och (kanske inte) fä. Som synes drabbades även jag.

Det ska bli intressant att se om mina tankar och funderingar tar sig ut till en större publik eller om detta kommer att vara den mest privata och minst besökta bloggen på detta språk.

Jag tror knappast att jag kommer att skriva så mycket om mode, skönhet och andra sådana kategorier, förmodligen inte så mycket politik heller. Men man vet aldrig. Förmodligen blir det mycket tankar om böcker och film, världsläget och eventuellt lite om små barn. Men man vet aldrig...

Jag tänker inte heller tala om vem jag är eller vart jag bor, men eventuella läsare är välkomna att dra sina egna slutsatser.

Inga kommentarer: