tisdag 14 juli 2009

IKEA

Jag vill iväg till IKEA.

Pronto.

Egentligen har jag planerat att åka till IKEA "snart", i ett helt år. Hittils har det inte blivit någon sväng av lite olika anledningar. Främst suckandet och stönandet från min man.

Egentligen kanske det är lika bra, det är ju så dyrt att gå igenom den butiken. Man hittar ALLTID något som kan vara bra att ha någon gång.

Till den här gången ska jag dock skriva en lista och göra en budget. För det är inte speciellt många saker vi behöver, men det vi behöver börjar det bli ett skriande behov av. Den här gången ska jag nog lägga till en punkt i budgeten, "övriga fynd".

Jag tror att jag har nämnt detta tidigare någon gång, men datorställ behövs å det snaraste. Samma sak med ett nytt sofföverdrag till våran 2-sitsiga KLIPPAN. I övrigt behöver vi en ny tvättkorg (eller två) då vår favorit är beyond repair. Dessutom börjar A kräva bättre matningsredskap, så en eller två plastskålar skulle inte sitta helt fel.

1 kommentar:

Sara sa...

Det verkar som att jag också kan komma att komma iväg mot slutet av månaden. Om inte skickar jag gärna med en liten liten önskelista och en handfull penningar med er!