måndag 6 juli 2009

Inlägg nummer etthundra. (Inl. #100)

Hejsan hoppsan. Redan 100 inlägg. Jag som inte tycker om att skriva... eller?

Det kanske är dags att omvärdera mina aversioner mot skrivande. Egentligen är det väl bara Måsten jag inte tycker om att skriva, till exempel labrapporter eller uppsatser. Måste jag skriva något så får jag genast ångest, skrivkramp och minnesförlust (allt på en gång). Men så här, frivilligt och om vad som faller mig in, då går det bra. Ja ni har ju sett några av mastodontinläggen även om ni kanske inte har orkat läsa hela vägen igenom.

Hur ska jag lyckas förhindra repetitioner i framtiden? Kommer jag att kunna skriva 100 inlägg till?

Om jag får lite hjälp på traven, lite vägvisning, så ska det nog kunna bli ett par inlägg till.

Kommentera mera!

Ge mig tips och idéer att arbeta ifrån. Fråga. Är det något speciellt ni vill läsa (som jag skulle kunna producera)? Ska jag lägga till eller kanske ta bort saker från bloggen? Fler bilder? Bättre språk? Styckesindelning? Fler eller färre höga hästar? Ändra språket på något sätt?

Jag har idéer för ungefär 10 inlägg till, sen är det ganska slut.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag tror att det enklaste sättet att blogga på är att ta det som det kommer. Ofta när jag gör saker (långt från datorn) tänker jag att jag borde blogga om nån fundering el dyl som kommer upp. Då kan man ju försöka minnas det och se om det känns lika angeläget sen.
Annars finns det alltid en massa blogglistor som går runt (typ svara på 60 frågor osv) som man kan ta till om det torkar ut.
Tycker du gör en väldigt bra jobb! :)