onsdag 1 juli 2009

Mycket vill ha mer (popcorn)

Jag var förbi en viss elektronikhandelskedja häromdagen och hittade (förutom allt jag nämnt tidigare) en liten popcorn-maskin för ungefär 200 kr. Någon gång i framtiden ska jag nog investera i en sådan underbar liten uppfinning. Men just nu, innan flytten så lär jag inte köpa ännu en sak som måste packas ner i en låda någonstans och bäras till den nya bostaden.

För er som inte känner mig så jätteväl så kan jag meddela att popcorn är en av de saker som gör livet värt att leva. Dessutom är det väldigt trevligt att dippa popcorn. Helst i en blandning av filmjölk och grillkrydda, eller om man ska lyxa till det, gräddfil och grillkrydda.

Dagens presenttips: Popcornmaskin, en påse opoppade popcorn, ett paket fil/gräddfil och en liten burk grillkrydda.

Inga kommentarer: