tisdag 18 augusti 2009

Pappersbröllop

Helt plötsligt inser man att man har varit gift i två år. Var tog tiden vägen?

VI firade i alla fall med ett besök på Tapas där vi åt god mat och sedan gick vi på bio och såg GI:Joe. Medan vi satt och åt våra smårätter så kom vi på en idé vi måste prova i höst, en förrättspaj med västerbottensost och riktigt sura äpplen. Jag tror det kan bli riktigt intressant, jag återkommer med resultatet senare. Kanske även ett recept.
Angående filmen så kan jag väl säga att jag kommer Aldrig Någonsin att åka bil utan säkerhetsbälte.

Efter bion insåg vi att hmm, det börjar bli höst, Damn vad jag fryser! Så vi gick förbi waynes och köpte varsin latte. Där hittade jag en liten bit av himlen. Chai-latte. mmm, ny bekantskap men jag tror att det blir en kär vän i framtiden. Tänk dig att dricka pepparkaka med mjölk, fast det känns som varmt silke.

En bra dag helt enkelt.

Inga kommentarer: