måndag 4 maj 2009

Inga böcker!

Men väl ett läppstift! (!!!)

Idag var jag på stan och Shoppade (med stort S). Jag kom dessutom hem med annat än böcker!

Det blev skor, mascara och en klänning förutom läppstiftet. Det blev nästan en jacka och ett par jeans också, men där nånstans fick jag ont i fötterna och slut pengar. Ska återgå till jeansprovandet någon annan dag, för jag kan inte låna J:s jeans hela tiden. Fast samtidigt funderar jag på om det är värt att skaffa ett par jeans nu när jag förmodligen kommer att kunna ha en mindre storlek senare i sommar. Egentligen gäller de funderingarna alla klädesplagg jag ser, är det värt pengarna?

Jag hittade självklart en massa kläder till bebis, men eftersom det ju var en dag bara för mig, så fick de kläderna vackert hänga kvar på galgarna. Men det var lite svårt att låta bli vissa plagg...

Så kontentan av dagen: Jag är nästan normal nu! Vilket förmodligen innebär att jag återgår till bokshoppandet nästa vecka...

Inga kommentarer: