fredag 15 maj 2009

A warm fuzzy feeling

Jag har feber, inte så hög men ändock feber. Min hjärna fungerar inte riktigt som jag skulle önska. Den hittar på lite lustiga saker med mig, som att det nästan känns som att jag håller på att somna lite nu och då. Eller kanske snarare som att jag drömmer, förutom att mina drömmar inte brukar klara av att hålla sig på ett spår under hela drömmen. Det har dock dagen gjort. Så jag är ganska säker på att jag inte drömmer just nu.

En annan sak jag inte kan göra i mina drömmar är att läsa ett stycke text två gånger och få ut samma mening. Även det gör att jag är rätt säker på att jag inte drömmer, för nu har jag läst detta stycke (plus en massa annat) och det står fortfarande samma sak som första gången. (Tur det, för när jag kommer på mig själv med att drömma så brukar jag prova flyga...)

1 kommentar:

Chanto sa...

Vi har NAN till Hugo. Jag vet inte om man få ge mes smör till Hugo nu. Jag ska kolla upp det. För att Alva gav vi det till då hon började med gröt och var lite trög i mage... Men han ska få det dyra ersättning bara 1-2 gånger om dan. Då ska räcka med det.