måndag 8 juni 2009

5, 4, 3, 2, 1... 0

Nu börjar nedräkningen.

Till vaddå? Till allt möjligt. Jag gillar att räkna ner, det får tiden att bli strukturerad.

Vi har till exempel ställt oss i kö på en ny lägenhet, på bottenplan med en liten uteplats. Just nu ligger vi på tredje plats i kön och vi får svar den 12/6.

Sen är det snart midsommar.

Efter midsommar är det inte så mycket som händer fram till Augusti då yours truly fyller år, vi är bjudna på bröllop, det är fysiktenta.

Sedan i September så blir det altså eventuellt en flytt ca 100 meter (inte sådär jättejobbigt faktiskt, det är mest alla abonnemangsflyttar jag gruvar mig för).

Till sist i oktober så är mitt sabbatsår/föräldraledighet slut och jag börjar med min röntgenpraktik igen. J fyller år i slutet av oktober och sedan är det tomt tills i December när A blir ett år gammal! Fast... det är ganska länge tills dess, A har ju precis blivit ett halvår så just nu är jag inte så sugen på att ta ut händelser i förskott.

Inga kommentarer: