måndag 1 juni 2009

Borta bra...

Och så var man hemma igen.

Tack och lov gick det bra att åka långfärdsbuss med lilla A. Inte ett knyst på hela vägen, A uppförde sig verkligen exemplariskt. Nu känns det inte alls så farligt att åka fler gånger. En bra talbok som sträcker sig några timmar och lite matsäck åt mig och A and we are good to go som man säger.

Det är skönt att vara hemma igen, men det var en riktigt trevlig resa, med mycket sol, shopping och glada dagar. Jag har till och med fått lite färg!

Nu låter det ju som om jag varit utomlands eller så, men nej bara hem till norrbotten.

2 kommentarer:

Thomas sa...

Välkommen hem till Västerbotten igen...

chanto sa...

sv: hehe.. jag bruka också tänka så.. men lite då och då tänker jag inte.. jag bara köper.. =(

ung nog för att komma undan med sånt.. hallå.. du är ba 1 år äldre än mig... hehe... du ÄR ung!