måndag 29 juni 2009

Extremt Ego Inlägg

Eftersom Yours Truly fyller år även denna sommar så brukar det efterlysas önskelista från i alla fall de närmast sörjande (läs: min mamma). Så i år tänkte jag förekomma alla sådana närmast pinsamma förfrågningar och helt enkelt slänga ut vad jag faktiskt råkar ha nytta av eller bara Vill ha. Dessa förslag kommer att presenteras i slutet av ett inlägg i formen av Dagens Presenttips.

Helt och hållet egoistiskt. :-D

Förra året när jag fyllde år var jag gravid. Att vara gravid med båda sidors första barnbarn blir lite märkligt när det är Jag (me, moi) som fyller år. Jag vill minnas att de flesta presenter direkt eller indirekt var till barnet som vid det tillfället huserade bakom mina bukmuskler (jag fick i och för sig även en vas och någon bok om jag inte missminner mig). Så detta år (när jag har min kropp helt för mig själv igen) tänkte jag komma med lite förslag på saker som mer direkt kommer Mig till nytta/glädje. :-P Missförstå mig inte på fel sätt här, det Var mysigt att få babykläder, inget snack om saken.

Tänker ni använda något av tipsen så rekommenderar jag att min äkta make meddelas om detta så kan han kanske kan se till att det inte blir allt för många av varje sak. :-Þ

Till er andra, Se detta som en unik inblick i mitt något skruvade huvud.

1 kommentar:

Thomas sa...

Har lite samma funderationer faktiskt ang min 30 års dag fast kanske omvänt, skall jag önska mig något själv, något som vi kanske har nytta av till barna eller som familj? Svårt val