söndag 28 juni 2009

Inte bara ensamma strumpor

Jag har mest troligt skrivit om det förut och jag kommer garanterat att skriva om det igen.

Jag talar så klart om att jag har lyckats tappa bort inte mindre än sju (7) teskedar under det senaste året. Jag har ingen aning om var de är eller ens kan vara. Jag är lite rädd att jag råkat slänga bort någon av dem, men alla sju? Verkar ytterst osannolikt.

I övrigt är jag benägen att tappa bort min mobiltelefonladdare stup i kvarten. Nu är den borta igen och jag börjar få slut på batteri så klart (annars hade jag knappast letat efter den). Var katten har jag lagt den? Jag borde skaffa en till att ha i reserv.

Dessutom har jag lyckats förlägga min pincett. Frågan är vad jag finner värst. Telefonladdaren eller pincetten. Med följderna ingen får tag i mig respektive lite för tjocka ögonbryn.

Inga kommentarer: