torsdag 11 juni 2009

Dagens i-landsproblem (5)

Vissa dagar kan jag skriva nästan hur mycket som helst, men andra dagar har jag inget att skriva om. Det trodde jag inte om mig själv. Jag kanske borde börja skriva ner mina idéer i egna dokument och spara dem till sämre tider när det är lite hjärntorka egentligen.

Just nu känner jag mig lite tom på inspiration. Vad ska jag skriva om härnäst?

Imorgon kommer jag förmodligen skriva ett kluvet inlägg om flyttfåglar, eller i alla fall om flyttar.

Men sen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en hel drös med uppslag nerplitade. Annars skulle det aldrig gå. Min blogg skulle eka tom!

Chanto sa...

sv: hmmm... hahaha... jag vete fan om hur hon blev känd.. tror att hennes pappa var rik eller na sånt och så blev hon känd så.. typ som paris hilton.. börja göra reality show och sånt tror jag.. hahaa...