måndag 29 juni 2009

Det man inte har i huvudet...

…Får man ha i plånboken...
Eftersom man väl är något av en tekniknörd så besöker jag gärna en viss elektronikhandelskedja i närheten och dreglar efter en massa saker. Gårdagens inköp var dock av det nödvändigare slaget. Eftersom jag fortfarande inte hittat min mobilladdare ännu så var jag nödgad att inhandla ett substitut till denna. Det blev en universalladdare för ungefär 400 kr, men det är i alla fall billigare än att köpa en ny telefon, vilket var alternativet.

Dagens presenttips: Extern hårddisk. Gärna på minst 160 Gb (1,5 Tb vågar jag inte ens drömma om, de är dyyyyra.. och stoooora) och eftersom det är min önskelista så vill jag att den är så liten som möjligt i formatet. Jag har tänkt använda den tillsammans med min lilla Asus eee 901 (vit)

1 kommentar:

Chanto sa...

sv: ja men det tycker jag... precis dom du sa.. bli det inte bra så kan man alltid färga över.. ;)